Par Latvijas labāko jauno produktu 2019. gadā atzīta “Latvijas Graudu” maize ar sēklām
20.07.2020Starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmumaNielsen rīkotajā gada balvā „Labākais jaunieviestais produkts 2019” pirmās divas vietas ir ieguvis LATVIJAS MAIZNIEKA jaunais zīmola “Latvijas Graudu”maize.Pirmo vietu ieguvusi “Latvijas Graudu maize sēklu”, savukārt otrā vieta piešķirta “Latvijas Graudu maize rudzu” maizei. Jaunā zīmola izveidē uzņēmums investējis 25 000 eiro.
Tāpat “Latvijas Graudu maize sēklu” uzvarēja nominācijā “Labākais jaunais produkts 2019” Maizes izstrādājumu grupā Latvijā.
Jaunais zīmols “Latvijas Graudu” maize veikalos nonāca 2019. gada vasaras izskaņā. Jaunajā produktu sērijāiekļauti septiņi dažādi maizes veidi, no kuriem uzvaras laurus kā ”Labākais jaunieviestais produkts 2019” plūca“Latvijas Graudu maize sēklu”, kas tika atzīta arī par labāko jauno produktu Maizes izstrādājumu kategorijā.
Īsajā laika periodā kopš zīmola nonākšanas tirgū, tas ir iekarojis savu vietu veikalu plauktos un patērētāju izvēlē. Kā viens no galvenajiem izvēles iemesliem irtieši sastāvdaļu augstākvalitāteun zemais cukura līmenis. Fermentētiegraudi un sēklas būtiski paaugstina “Latvijas Graudu”maizes produktu uzturvērtību, kam cilvēki pievērš uzmanību aizvien biežāk. Augstais šķiedrvielu, sēklu un olbaltumvielu sastāvs palīdz saglabāt enerģijas līmeni visas dienas garumā, un dažādo garšu izvēles iespējas ļauj katram atrast savu iecienītāko.
“Izstrādājot “Latvijas Graudu” maizes sēriju īpašu uzmanību pievērsām maizes kvalitātei un uzturvērtībai. Pievienotās sēklas un diedzētie graudi fermentācijas procesā maizei iedod patīkamu saldumu un līdz ar to tai cukuru nepievieno nemaz vai tikai nedaudz. Kā rezultātā maize ir daudz veselīgāka. Šobrīd, kad valstī ir izsludināta ārkārtas situācija, redzam, ka maizes patēriņš pieaug un īpaši “Latvijas Graudu” zīmola maizēm,” stāsta LATVIJAS MAIZNIEKA valdes loceklis Māris Daude.
“Labākais jaunais produkts 2019” nav vienīgais apbalvojums “Latvijas Graudu”maizes zīmolam. Pagājušajā gadā tika izveidota kampaņa – “Latvijas Graudu maize. Ar ciemakukuli pie savējiem”, kur Latvijā zināmas personas devās pie cilvēkiem, lai aicinātu apciemot savus sen neredzētos radus un draugus. Šī kampaņa ieguva 2. vietu “Baltic Communication Awards 2019” konkursā.
Arī iepriekšējos gados uzņēmumam ir izdevies ieviest jaunus un atzītus produktus. 2018. gadā par veiksmīgāko jauno produktu tika atzīts porcijmaižu sērijas siera “Maiziņš”. Vēl gadu iepriekš atzinību izpelnījās arī “Grieķu jogurta maize”.
Par Nielsen pētījumu
Katru gadu Nielsen analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm - vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu. Nielsenkonkurss par “Labāko jauno produktu” tiek rīkots kopš 2008. gada.